FAQ
Våre mest stilte spørsmål
Kontakt Finndoff kundeservice, så hjelper vi deg i gang!
Du kan nå oss på følgende måter:
- Benytt dette kontaktskjemaet på våre nettsider
- Send en e-post til hjelp@finndoff.no, eller
- Ring oss på 401 57 631
I vårt selvbetjente SMART-abonnement kan du sette opp varsling til 1 e-postmottaker.
Ønsker du ytterligere mottakere kan du oppgradere til PLUSS, der du har opp til 3 e-postmottakere og kan bestille ytterligere mottakere ut over disse 3 til kun kr 100,- per bruker per måned.
Dersom du har problemer med å administrere dette på “Min Finndoff” så ta kontakt med Finndoff kundeservice på en av følgende måter:
- Benytt dette kontaktskjemaet på våre nettsider
- Send en e-post til hjelp@finndoff.no, eller
- Ring oss på 401 57 631
Dette kan du per i dag dessverre ikke ordne selv på "Min Finndoff", men ta kontakt med Finndoff kundeservice, så hjelper vi deg selvsagt med dette.
Du kan nå oss på følgende måter:
- Benytt dette kontaktskjemaet på våre nettsider
- Send en e-post til hjelp@finndoff.no, eller
- Ring oss på 401 57 631
Selvsagt kan du forlenge prøveperioden! Vi hjelper deg også gjerne med å gjennomgå din varslings-profil for å sikre at du får alle kunngjøringer som er relevante for deg.
Kontakt Finndoff kundeservice, så hjelper vi deg selvsagt med dette.
Du kan nå oss på følgende måter:
- Benytt dette kontaktskjemaet på våre nettsider
- Send en e-post til hjelp@finndoff.no, eller
- Ring oss på 401 57 631
Finndoff er svært opptatt av at dette IKKE skal skje. Derfor har våre PLUSS abonnementer inkludert tilpasning av varslings-profil ved etablering, samt løpende support inkludert i prisen.
Det er heldigvis sjelden våre kunder opplever dette, men når det først inntreffer er ofte årsaken at kunngjøringen rett og slett ikke treffer på avgrensningen i varslings-profilens CPV og geografi. Kanskje har oppdragsgiver angitt en upresis CPV-kode, eller lagt oppdraget ut for hele Norge, mens du hadde forventet en utlysning med geografisk avgrensning til ditt område.
Det vil alltid være en avveining i forhold til hvor mange irrelevante varslinger man kan godta før det oppleves som “spam” og tjenesten ikke blir presis nok. Har du noen konkrete eksempler, eller ønsker veiledning?
Kontakt Finndoff kundeservice, så skal vi finne ut av dette:
- Benytt dette kontaktskjemaet på våre nettsider
- Send en e-post til hjelp@finndoff.no, eller
- Ring oss på 401 57 631
Det trenger du ikke!
Dette er dessverre en misoppfatning som de etablerte aktørene innen anbudsvarsling ikke løfter en finger for å oppklare. Oppdragsgiver benytter et Konkurranse-Gjennomførings-Verktøy (“KGV” system) for å utlyse et oppdrag, hente inn tilbud og kommunisere med aktuelle leverandører. De største leverandørene av KGV systemer er Mercell og EU Supply.
Det er alltid helt gratis å levere tilbud i KGV løsningene, selv om du må opprette en bruker for å logge inn. Se forøvrig Rolf Olav Johannessens utmerkde forklaring på Finndoffs blogg og LinkedIn side.